Algemeen
J
Voertuigcategorie
Personenauto (M1)
Carrosserietype
Stationwagen (AC)
Inrichting
stationwagen
D.1
Merk
MERCEDES-AMG
D.2
Type
R1EAMG
D.2
Variant
QX6AT1
D.2
Uitvoering
CZAA05LA
R
Kleur
Grijs
D.3
Handelsbenaming
Close
Handelsbenaming
Handelsbenaming van het voertuig zoals de fabrikant heeft opgegeven.
De handelsbenaming kan afwijken van de aanduiding die op het voertuig te vinden is.
AMG GT 53 4MATIC+
K
Typegoedkeuringsnummer
e1*2007/46*1878*16
Plaats chassisnummer
Niet geregistreerd
Aantal eigenaren privé / zakelijk
0 / 2
Vervaldata en historie
Vervaldatum APK
22-03-2027
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
Close
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
De datum die aangeeft wanneer het voertuig voor het eerst in Nederland is tenaamgesteld.
22-03-2023
B
Datum eerste toelating
22-03-2023
Datum inschrijving voertuig in Nederland
30-12-2022
Registratie datum goedkeuring
30-12-2022
I
Datum laatste tenaamstelling
02-04-2024
Tijdstip laatste tenaamstelling
13:41
Gewichten
G
Massa rijklaar
2045 kg
Massa ledig voertuig
1945 kg
F.1
Technische max. massa voertuig
2595 kg
F.2
Toegestane max. massa voertuig
2595 kg
F.3
Maximum massa samenstel
4795 kg
O.1
Aanhangwagen geremd
2100 kg
O.2
Aanhangwagen ongeremd
750 kg
Tellerstanden
Jaar laatste registratie
Close
Jaar laatste registratie
Het jaar waarin de laatste tellerstand is geregistreerd. De reeks die door deze registratie is ontstaan, bepaalt het getoonde oordeel. De RDW registreert de tellerstanden op wettelijk bepaalde momenten.
Als u wilt weten wat het oordeel is bij de actuele tellerstand van dit voertuig, dan kunt u hier de tellerstandcontrole doen. Hiervoor vult u zelf de actuele tellerstand van uw voertuig in.
2024
Oordeel
Close
Oordeel
De reeks die na de laatste registratie ontstaat, bepaalt het getoonde oordeel.
Als u wilt weten wat het oordeel is bij de actuele tellerstand van dit voertuig, dan kunt u hier de tellerstandcontrole doen. Hiervoor vult u zelf de actuele tellerstand van het voertuig in.
Na registratie van meer dan 1 tellerstand is zichtbaar of deze tellerstanden oplopend zijn of niet.
Als de tellerstanden oplopend zijn, krijgt de reeks die ontstaat een logisch oordeel. Als de tellerstanden niet oplopend zijn, ontstaat een onlogisch oordeel.
In een aantal gevallen geeft de RDW geen oordeel over de reeks tellerstanden:
- Het voertuig is geïmporteerd
- Het voertuig heeft in het verleden een onlogisch oordeel gehad van NAP
- De teller telt niet tot 999.999
- De teller is vervangen of gerepareerd
Meer informatie over tellerstanden en over wat u kunt doen bij een getoond oordeel.
Logisch
Toelichting
Close
Toelichting
Uitleg van het oordeel dat gegeven wordt.
De reeks die na de laatste registratie ontstaat, bepaalt het getoonde oordeel.
Als u wilt weten wat het oordeel is bij de actuele tellerstand van dit voertuig, dan kunt u hier de tellerstandcontrole doen. Hiervoor vult u zelf de actuele tellerstand van het voertuig in.
De geregistreerde tellerstand is steeds hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. Wij oordelen dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is.
Status van het voertuig
Gestolen
Nee
Geëxporteerd
Nee
WAM verzekerd
Ja
Verbod voor rijden op de weg
Nee
Tenaamstellen mogelijk
Ja
Terugroepacties (2)
Status terugroepactie(s)
Openstaande terugroepactie(s)
(1)
Referentiecode producent
1595003
Omschrijving defect
De stekkerverbinding van de kabelboom van de versnellingsbak is mogelijk niet goed herbewerkt. Als gevolg kan water in de stekkerverbinding binnendringen.
Materiële gevolgen
kortsluiting
Mogelijk gevaar
Brand met letselschade
Beschrijving van het herstel
De voertuigeigenaar wordt geinformeerd. De kabelboom met stekkerverbinding zal worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt op een later moment uitgenodigd deze te laten vervangen zodra het onderdeel daarvoor beschikbaar is.
Contactinformatie consument
Telefoonnr : 00800 12 777 777
Internetadres : (Nog) niet bekend
E-mailadres : (Nog) niet bekend
Meer informatie bij de RDW
(2)
Referentiecode producent
5491318
Omschrijving defect
Het 48-volt massapunt in de motorruimte is mogelijk niet goed bevestigd. Hierdoor kan de elektrische overgangsweerstand toenemen aan het verbindingspunt.
Materiële gevolgen
Oververhitting, brandgevaar en uitvallen van het 48V-boordnet.
Mogelijk gevaar
Brand met letselschade
Beschrijving van het herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De schroefbevestiging van het massapunt wordt dan gecontroleerd en indien nodig gerepareerd.
Contactinformatie consument
Telefoonnr : 00800 12 777 777
Internetadres : (Nog) niet bekend
E-mailadres : (Nog) niet bekend
Meer informatie bij de RDW