Algemeen
J
Voertuigcategorie
Bedrijfsauto (N1)
Carrosserietype
Bestelwagen (BB)
Inrichting
gesloten opbouw
D.1
Merk
FORD
D.2
Type
FCC
D.2
Variant
M1FA1ABX
D.2
Uitvoering
M3XSASABCAPRD
D.3
Handelsbenaming
Close
Handelsbenaming
Handelsbenaming van het voertuig zoals de fabrikant heeft opgegeven.
De handelsbenaming kan afwijken van de aanduiding die op het voertuig te vinden is.
TRANSIT CUSTOM
K
Typegoedkeuringsnummer
e1*2007/46*1005*17
Plaats chassisnummer
Niet geregistreerd
Aantal eigenaren privé / zakelijk
0 / 1
Vervaldata en historie
Vervaldatum APK
17-02-2026
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
Close
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
De datum die aangeeft wanneer het voertuig voor het eerst in Nederland is tenaamgesteld.
17-02-2022
Vervaldatum Tachograaf
Niet geregistreerd
B
Datum eerste toelating
17-02-2022
Datum inschrijving voertuig in Nederland
26-01-2022
Registratie datum goedkeuring
26-01-2022
I
Datum laatste tenaamstelling
17-09-2024
Tijdstip laatste tenaamstelling
13:29
Gewichten
G
Massa rijklaar
2202 kg
Massa ledig voertuig
2102 kg
F.1
Technische max. massa voertuig
3400 kg
F.2
Toegestane max. massa voertuig
3400 kg
F.3
Maximum massa samenstel
Niet geregistreerd
O.1
Aanhangwagen geremd
Niet geregistreerd
Middenasaanhangwagen, geremd
Niet geregistreerd
Autonome aanhangwagen, geremd
Niet geregistreerd
Oplegger geremd
Niet geregistreerd
O.2
Aanhangwagen ongeremd
Niet geregistreerd
Tellerstanden
Jaar laatste registratie
Close
Jaar laatste registratie
Het jaar waarin de laatste tellerstand is geregistreerd. De reeks die door deze registratie is ontstaan, bepaalt het getoonde oordeel. De RDW registreert de tellerstanden op wettelijk bepaalde momenten.
Als u wilt weten wat het oordeel is bij de actuele tellerstand van dit voertuig, dan kunt u hier de tellerstandcontrole doen. Hiervoor vult u zelf de actuele tellerstand van uw voertuig in.
2024
Oordeel
Close
Oordeel
De reeks die na de laatste registratie ontstaat, bepaalt het getoonde oordeel.
Als u wilt weten wat het oordeel is bij de actuele tellerstand van dit voertuig, dan kunt u hier de tellerstandcontrole doen. Hiervoor vult u zelf de actuele tellerstand van het voertuig in.
Na registratie van meer dan 1 tellerstand is zichtbaar of deze tellerstanden oplopend zijn of niet.
Als de tellerstanden oplopend zijn, krijgt de reeks die ontstaat een logisch oordeel. Als de tellerstanden niet oplopend zijn, ontstaat een onlogisch oordeel.
In een aantal gevallen geeft de RDW geen oordeel over de reeks tellerstanden:
- Het voertuig is geïmporteerd
- Het voertuig heeft in het verleden een onlogisch oordeel gehad van NAP
- De teller telt niet tot 999.999
- De teller is vervangen of gerepareerd
Meer informatie over tellerstanden en over wat u kunt doen bij een getoond oordeel.
Logisch
Toelichting
Close
Toelichting
Uitleg van het oordeel dat gegeven wordt.
De reeks die na de laatste registratie ontstaat, bepaalt het getoonde oordeel.
Als u wilt weten wat het oordeel is bij de actuele tellerstand van dit voertuig, dan kunt u hier de tellerstandcontrole doen. Hiervoor vult u zelf de actuele tellerstand van het voertuig in.
De geregistreerde tellerstand is steeds hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. Wij oordelen dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is.
Status van het voertuig
Gestolen
Nee
Geëxporteerd
Nee
WAM verzekerd
Ja
Verbod voor rijden op de weg
Nee
Tenaamstellen mogelijk
Ja
Terugroepacties (2)
Status terugroepactie(s)
Openstaande terugroepactie(s)
(1)
Referentiecode producent
24S56
Omschrijving defect
Het lager van de elektromotor kan defect raken, wat kan leiden tot kortsluiting in de elektromotor.
Materiële gevolgen
Als er kortsluiting ontstaat in de elektromotor valt de aandrijving onverwacht weg wat het risico op een ongeval vergroot.
Mogelijk gevaar
Een (verkeers)ongeval met letselschade
Beschrijving van het herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. Deze zal de elektromotor vervangen.
Contactinformatie consument
Telefoonnr : +31 (0) 70 7703 777
Internetadres : (Nog) niet bekend
E-mailadres : (Nog) niet bekend
Meer informatie bij de RDW
(2)
Referentiecode producent
23S53
Omschrijving defect
De hoogspanningsaccu kan een productiefout bevatten waardoor in de cel met lage capaciteit een inwendige kortsluiting kan ontstaan.
Materiële gevolgen
Het motorstoringlampje gaat branden in geval van interne kortsluiting. Mogelijk verlies van aandrijfkracht waardoor het risico op een aanrijding toeneemt. Er kan thermische ontluchting van de accu plaatsvinden, wat kan leiden tot een voertuigbrand.
Mogelijk gevaar
Brand met letselschade
Een (verkeers)ongeval met letselschade
Beschrijving van het herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Contactinformatie consument
Telefoonnr : +31 (0) 70 7703 777
Internetadres : (Nog) niet bekend
E-mailadres : (Nog) niet bekend
Meer informatie bij de RDW